vilaxh 60xl Daugkartiniai Rašalo Kasetės Pakeitimo HP 60 xl PhotoSmart C4600 C4680 Deskjet D2530 D2560 F4280 Spausdintuvas
Pastaba
Kad Rašalo Kasetės, pirmiausia turi patikrinti savo originalios kasetės modelis,
Jei jūsų originalių rašalo kasečių yra NE 60 (arba 60XL) , Nereikia Pirkti šią kasetę.
Jei nežinote,,prašome susisiekti su mumis dėl konsultacijos!
BK Pakuotės Turinys:
1PCS x Black PAPILDYMO Rašalo Kasetė
C Pakuotės Turinys:
1PCS x Trijų spalvų Rašalo Kasetės PILDYMAS
1SET Pakuotės Turinys:
1PCS x Trijų spalvų Rašalo Kasetė
1PCS x Juoda Rašalo Kasetė
Kasetės rašalo Pakuotės Turinys:
1PCS x Trijų spalvų Rašalo Kasetė
1PCS x Juoda Rašalo Kasetė
30ml x juodas rašalas
30ml x cyan ink
30ml x geltonas rašalas
30ml x Purpurinė rašalas
4pcs x švirkštų Pastaba: Logistika yra kita, logistika, ne jūsų pasirinkimas
Spausdintuvo modelis:
Deskjet D2530 D2545 D2560 D2563 D2500 F4200 D2566 D2568
Deskjet F4210 F4213 F4235 F4240 F4272 F4275 F4280 F4283
Deskjet F4230 F4250 F4273 F4274 F2430 F2480 F4580
Deskjet F4288 F4292 F4293 D2660 F4440 F4480 F4400 F2400 F2420
PhotoSmart C4640 C4650 C4680
Q&A
1)spausdintuvas rodo "NĖRA PAKANKAMAI RAŠALO" arba "TUŠČIAS", arba lemputė "MIRKSI"
Tai ne kokybės Problema.
Tai yra LABAI BENDRO su perdirbtos kasetės, kaip dažų matuoklis negali būti iš naujo.
Jei norite tęsti spausdinimą, spauskite "Ok" arba "Toliau" per jokių raginimų.
Jei jūsų spausdintuvas turi LCD ekraną, paspauskite mygtuką "Ok" ant jo.
2)Klaidos Pranešimas "Nepažįsta" Kasetė Sugadinta"... ...
Pvz., nuotrauka:
Už šią padėtį, paprastai yra dvi priežastys:
1.Ne įdiegti gerai
2. rašalo kasetė chip purvinas
Sprendimas:
1. pašalinti problemą kasetę iš savo lopšio viduje spausdintuvą, patikrinkite varinės juostelės yra sveika.
2, imtis PIEŠTUKO TRINTUKAS, ir tvirtai trintukas per kontaktus,
3 Re-install kasetę į spausdintuvą.
Jei problema išlieka, iš naujo nustatyti jūsų spausdintuvą:
1. Išjunkite kompiuterį IR spausdintuvą su kasečių
2. Išjunkite spausdintuvą ir palikti viską išjungti 2 minutes
3. Naujo spausdintuvo IR kompiuterio, ir bandyti spausdinti dar kartą.
3) PRASTA SPAUSDINIMO KOKYBĖ
Pvz., nuotrauka:
prašome paleisti valymo ciklą.Kai vieną ciklą užbaigia, jūsų spausdintuvas bus atspausdinti bandomąjį puslapį.
Jei nesate patenkintas,
prašome atlikite šiuos įsitikinkite, kad spausdinimo galvutė antgaliai yra ne užsikemša su sausi dažai:
1. Imtis nepūkuotu skudurėliu i.e.kavos filtras) ir sulenkite jį per pusę.
2. Išimkite kasetę iš spausdintuvo, raskite spausdinimo galvutę (ant dugno pusėje kasetė), laikykite kasetę su spausdinimo galvutė nukreipdami žemyn ir paspauskite jį į kavos filtrą 3 sekundes.
3. Pakelkite kasetė - jums reikia pamatyti, rašalo dėmė ant kavos filtras.
4) Ar Gali daugkartiniai Rašalo ?
Mes ne pasiūlymas klientų papildymo rašalo ,nes papildymo rašalo po flakono viduje lengvai atsitikti, oro ir negaliu spausdinti (arba pažeistas kasetės lusto )
Banktransfer 1) Mes priimame Alipay", Vakarų Sąjunga, TT.Visų didelių kredito kortelėmis per saugių atsiskaitymų procesorius sąlyginio DEPONAVIMO. 2) Mokėjimas turi būti atliktas per 3 dienų nuo užsakymo. 3) Jei jūs negalite kasos iš karto po aukciono arti, palaukite kelias minutes ir bandykite dar kartą Mokėjimai turi būti atlikti per 3 dienas.
1. VISAME PASAULYJE LAIVYBOS. (Išskyrus tuos atvejus, kai kuriose šalyse ir APO/FPO) 2. Užsakymai tvarkomi laiku, kai mokėjimo tikrinimo. 3. Mes tik laivas patvirtino, kad adresai.Savo užsakymą adresas TURI SUTAPTI su jūsų pristatymo adresą. 4. Vaizdai rodomi ne faktinio prekės ir jūsų nuoroda tik. 5. PASLAUGŲ TRANZITO LAIKAS teikia vežėjas, ir išskiria savaitgaliais ir švenčių dienomis.Tranzito laikas gali skirtis, ypač per atostogų sezoną. 6. Jei negavote jūsų krovinio per 30 dienų nuo mokėjimo, prašome susisiekti su mumis.Mes sekti siuntą ir susisieksime su jumis kaip įmanoma greičiau atsakyti.Mūsų tikslas yra klientų pasitenkinimas! 7. Dėl išteklių būklę ir laiko skirtumų, mes pasirinkti, kad laivas jūsų prekė iš mūsų pirmą sandėlio greitas pristatymas. 1. Jūs turite 7 dienas susisiekite su mumis ir 30 dienų grąžinti jį nuo tos dienos, kai ji buvo gauta.Jei ši prekė yra jūsų turimą daugiau nei 7 dienos, yra laikoma, naudojama ir MES NE PROBLEMA JUMS GRĄŽINTI pinigus AR PAKEISTI.IŠIMČIŲ NĖRA!Laivybos išlaidos yra padengti abu pardavėjo ir pirkėjo pusėje. 2. Visos grąžinamos prekės TURI BŪTI originalioje pakuotėje ir turėsite PATEIKTI mums laivybos sekimo numerį, konkrečios priežasties grįžti, ir jūsų go#. 3. Mes grąžinsime VISĄ SAVO LAIMĖJUSIO PASIŪLYMO SUMĄ, gavęs prekę į savo pradinę būklę ir pakuotes, visi komponentai ir priedai įtraukti, PO TIEK Pirkėjas ir Pardavėjas atšaukti operaciją iš Euromoda.lt.ARBA, galite pasirinkti, kad pakeisti. 4. Mes padengti visas siuntimo išlaidas, jei prekė (- s) (yra) ne taip, kaip reklamuojama. 1. 15days Gamintojo Garantija dėl nekokybiškų daiktų (išskyrus sugadintų daiktų ir/ar netinkamą jų gavusi).Priedai, ateina su 3-jų mėnesių garantija. 2. Sugedę daiktai TURI BŪTI nurodyti ir grąžintos per garantijos terminą (ir originalioje pakuotėje, jei įmanoma).Jūs turite mums pasakyti, ką defektus ir pateikti mums savo užsakymo numerio.MES NE REMONTUOTI ARBA PAKEISTI ELEMENTUS, KURIŲ GARANTINIS LAIKAS PASIBAIGĘS,.Jūs sutinkate, kad visus pirmiau išvardytus politikos po užsakymo dėl Euromoda.lt!Mes išlaikyti aukštą meistriškumą ir siekti 100% klientų pasitenkinimo!Atsiliepimai yra labai svarbus, Mes reikalaujame, kad jūs su mumis iš karto PRIEŠ, jūs suteikiate mums neutralus ar neigiamas grįžtamasis ryšys, kad galėtume tinkamai spręsti savo problemas.Neįmanoma spręsti problemų, jei mes nežinome apie juos