HelloPods Naujas J18 TWS Bluetooth Ausinės, Stereo Tiesa, Belaidės Ausinės Ausinių laisvųjų Rankų Ausinės, Ausų Pumpurai Mobilaus Telefono
Ypatybė:
"Bluetooth" Versija: 5.0 "Bluetooth"
Bluetooth Atstumas: 10M
Ausinės Įkrovimo Trukmė: 1,5 Val.
Įkrovimo Lauke Įkrovimo Trukmė: 1,5 Val.
Touch Kontrolė
Remti Pažangų Triukšmo Panaikinimo
"Qualcomm" apt-X HiFi Garso Touch Kontrolės Metodai:
Galios ON/OFF: Ilgai-Touch " 5 Sekundės
Atsakyti/Hang-up Call: Kairės/Dešinės Ausinių Touch 1 Kartą
Atmesti Skambutį: "Long-Touch 2 Sekundes
Groti/Pauzė Muzika: Kairės/Dešinės Ausinių Touch 1 Kartą
Tomas +: Teisė, Ausinių Touch 2 Kartus
Apimtis: Legt Ausinių Touch 2 Kartus
Ankstesnės Dainos: Teisė, Ausinių Ilgai-Touch 3 Kartus
Kitos Dainos: Kairėje Ausinių Ilgai-Touch 3 Kartus
Balso Asistentas/ "Siri": Kairės/Dešinės Ausinių Ilgai-Touch 3 Sekundes
Įspėjimas:
1. Dėl ilgalaikės transporto, ausines ir apmokėjimo langelyje gali būti energija.Gavęs prekes, prašome įkrauti prieš pradedant naudoti, ačiū. 2. TURI Use5V/1ACable Imti J18 Apmokestinimo Atveju.
Pastaba:
Nekilnojamojo spalvos elementą, gali būti šiek tiek skiriasi nuo nuotraukos, rodomi svetainėje sukelia daugelis veiksnių, pavyzdžiui, ryškumas jūsų monitoriaus ir šviesos ryškumą.
Komplektą Sudaro:
1 Pora Bevielės Ausinės
1 x Įkraunama Dėžutė
1 x Krovimo Kabelis
1 x Vartotojo Vadovas
Siuntos & Mokėjimo:
1. Mes vežamos sklypą 1-5 dienų po to, kai jūs padarė mokėjimo.
Ir šiuos mokėjimo formas yra priimtini, Euromoda.lt: Kredito kortelę, TT, "Western Union" ir Qiwi piniginės.
2. Instrukcija:svoris ir dydis, ir mes pažymėtas pakuotės duomenys nėra faktinio svorio ir dydžio prekės, jei jums reikia žinoti faktinį svorį ir dydį, jums tereikia susisiekti su mumis.
3. Pristatymo terminas:
1) Transportas išsivysčiusiose šalyse yra apie 7-45 dienų.
2) Nuotolinio šalyse yra apie 2-8 savaites.
4. Jei pirkėjas nori naudotis daugiau greičiau laivybos metodą, pvz., EMS, DHL, ir pan, prašome susisiekti su mumis padidinti pristatymas.
5. Instrukcija:laivybos laikas yra priklauso nuo pirkėjo\ \ 's muitinio įforminimo metu arba Force Majeure.Jei pirkėjas negauna prekių ilgą laiką, mes tikimės, pirkėjas gali kreiptis į savo muitų ar vietos, pašto tarnyba, siekdama gauti prekes kuo greičiau.
Apie Muitinės:
1. Siekiant užtikrinti, kad gausite savo užsakymą arba be sumažėjusios importo muito norma, mes pripažins, kad tai yra "Dovana", su mažesnės vertės, kurios neatspindi bendros kainos, kurią sumokėjo ar rinkos vertės produktas ir negali būti taikomi šalims, su skirtingų tarifų taisykles.
2. Arba galite palikti pranešimą pasakykite mums, kiek mes turėtume pateikti muitinės deklaraciją.Mes esame laimingi, kad jūsų nurodymus.
3. Visus importo mokesčius arba mokesčius, yra pirkėjas\ \ 's atsakomybė.
4. Tiekėjų nėra atsakingas už vėlavimą sukėlė muitinės departamento jūsų šalyje.
5. Papildomų išlaidų ar vėlavimų gali kilti per tarptautinę prekybą.Mes nuoširdžiai tikimės, kad jums nereikia naudoti papildomų importo išlaidas arba muitinio įforminimo vėlavimo priežastis prašyti grąžinamosios išmokos arba paliekant neigiamą grįžtamąjį ryšį.
Garantinis Aptarnavimas:
Mes patikrinti prekės kokybę, kol siuntą.Jei yra keletas netikėtų problemų atsitikti, mes tikimės, kad siekiant išspręsti problemas, su pirkėju per draugiškas šiais būdais:
1. Jei tai yra kokybės problemų, pirkėjas gali pateikti teigia per 15days gavęs prekes, pirkėjas privalo pateikti nuotraukas ar vaizdo įrašus ir kitus įrodymus, kad pardavėjas nustatyti.
2. Piktavalių sugadintus, pirkėjų prisiimti visą atsakomybę.
3. Produktų kokybės apdorojimo programa:
1), pirkėjas prekes grąžinti mums ir yra atsakingi už grąžinti laivyba išlaidos; kai tik gausime prekių ,mes atsiųsime naują produktą pirkėjui ir mokėti už siųsti laivybos kaina.
2) Jei prekės (bendra kaina, įskaitant pristatymas yra mažiau nei 10USD) yra kokybės problemų, mes išsiųsti naują produktą į pirkėjo kitą, kad; jei pirkėjas don\ \ 't planą, kad nauja tvarka artimiausiu metu, pirkėjas gali sumokėti iš naujo siųsti, siuntimo išlaidų ir paprašyti išsiųsti naują produktą.
Atsiliepimai:
1. Mes esame priklausomi nuo mūsų klientų pasitenkinimo, kad pavyks.Todėl jūsų atsiliepimai yra labai svarbus mums.
2. Jei jus tenkina mūsų daiktų, prašome palikti teigiamą atsiliepimą mums.Mes paliks teigiamą grįžtamąjį ryšį su jumis vėliau.
3. Susisiekti su mumis el. paštu arba mūsų prekybos vadybininkas: Yummy, prieš palikdami neigiamą arba neutralų atsiliepimą.Mes susidoroti su jums išspręsti visas problemas kuo greičiau.
Mes dirbame 6 Dienas per savaitę, nuo 9:00 - 18:30 nuo pirmadienio - šeštadienio Pekino Laiku.
Linkiu jums turėti didelį prekybos patirtį čia.